Anunţ pentru reînmatriculări şi revenire din întrerupere Semestrul al II-lea, anul universitar 2022-2023 (+ detalii procedură online)

Reînmatricularea/reluarea studiilor în anul universitar 2022-2023, semestrul al II-lea, pentru studenţii care nu s-au reînscris în august - septembrie 2022 se va face cu respectarea capacităţii de şcolarizare în perioada 9 ‑ 10 februarie 2023 prin completarea formularului de reînscriere/reluarea studiilor şi ataşarea tuturor documentelor necesare, în format pdf.

  • Procedura se va desfăşura online:
    • Etapa 1: Completare formular: https://forms.office.com/e/Q8f9dmE1h2  
    • Etapa 2: După completarea formularului din etapa 1 o să primiţi un email pe adresa completată în formular la care trebuie să răspundeţi (Reply):
      • Fără a modifica textul din Subiectul mesajului PRIMIT (sau cu textul trimis în subiectul mesajului de forma “##2023FebReinmatriculari##ID## – Data cu oră”). Acest şir e generat automat si nu trebuie editat de dv.
      • Către adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (trebuie dat Reply/răspuns să conţină textul din subiect)
      • Ataşând la email documentele din lista de mai jos (numerotate, cu nume candidat si denumire sugestivă conţinut fişier ex: 1 nume prenume fisa inscriere.pdf)

După începerea semestrului al II-lea, toţi studenţii care se reînscriu în perioada specificată mai sus sunt obligați să semneze contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială. Neîndeplinirea acestei obligaţii constituie motiv de exmatriculare.

IMPORTANT! Studenţii care se reînmatriculează în această perioadă vor putea reface activitatea didactică şi vor putea susţine în sesiunea de examene din vara anului  2023 DOAR EXAMENELE RESTANTE/DIFERENŢE DIN SEMESTRUL AL II-LEA!

  

Documente necesare pentru reînmatricularea studenţilor care au fost exmatriculaţi şi nu s-au reînscris în august  - septembrie 2022:

- cererea de reînmatriculare;

- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29);

- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul), taxa se va achita la BRD, cod taxă - 31, se va specifica forma de învăţământ sau taxă neachitată pentru examene restante, cod taxă - 35;

Documente necesare pentru reluarea studiilor de către studenţii care au beneficiat de întrerupere de studii până la sfârşitul semestrului I al anului universitar 2022-2023:

- cererea de reluare a studiilor după întrerupere;

- chitanţa de plată a primei tranşe din taxa de şcolarizare (în cazul studenţilor care sunt în regim cu taxă), în cuantum de 700 lei (taxa se achită la BRD - cod 31).

Neîndeplinirea acestei obligaţii constituie motiv de exmatriculare.

  

PRECIZĂRI SUPLIMENTARE PENTRU TOATE CATEGORIILE:

  1. Studenţii care depun cerere de reînmatriculare/revenire din întrerupere de studii, la reluarea studiilor, trebuie să îndeplinească cerințele rezultate în urma modificării planurilor de învățământ, aplicându-se sistemul european de credite transferabile. Recunoaşterea disciplinelor promovate se face de către o comisie constituită în acest sens, la nivel de facultate, cu verificarea identității de curriculă, pentru fiecare disciplină, între momentul promovării examenului şi momentul reînmatriculării. Această exigență este valabilă şi în situația în care studentul este înscris, în mod repetat, în acelaşi an de studii. De exemplu, studenţii care au început studiile înainte de 2011-2012, vor susţine examenul de diferenţă la disciplina Drept european general, iar cei care au început studiile înainte de 2005-2006 vor susţine examenul de diferenţă la disciplina Competenţe TIC, în sesiunile de restanţe.

 

  1. Taxa de şcolarizare pentru studenţii reînmatriculaţi în acelaşi an de studiu se calculează în funcţie de examenele nepromovate din anul repetat (taxa de şcolarizare pe semestrul în curs/30*nr. de credite alocate disciplinei respective). Cuantumul taxei de şcolarizare se va afişa în Esims după începerea semestrului al II-lea. Taxa se va achita la BRD, cod 31.

Disciplinele nepromovate din anii anteriori (altele decât cele din anul repetat) se vor achita separat la BRD - cod 35, în termenele stabilite de facultate, pe baza înscrierii din fişa semestrială.

 

  1. Studenţii exmatriculaţi pentru retragerea de la studii nu pot fi reînmatriculaţi.
  2. Se va verifica dosarul de student, în cazul în care este necesară actualizarea documentelor veţi fi anunţaţi pe email.