Examene finalizare studii

Disertaţie februarie 2024

PERIOADA  DE  ÎNSCRIERE: 29.01.2024 – 01.02.2024
Înscrierea se va face online.

ETAPE ÎNSCRIERE (
Flux date):
  1. Completare formular o singură dată : link-ul formularului va fi publicat pe 29.01.2024  https://forms.office.com/e/Jm15Es8Swh

(formularul va fi deschis automat pe 29 ianuarie 2024 ora 00.00 si va fi închis automat pe 1 februarie ora 23.59)

  1. Dacă datele au fost înregistrate primiţi un email automat de confirmare în contul email completat (vă rugăm să verificaţi să fie scris corect)

2*. Email-ul primit are textul din subiect de forma ##2024FebInscDisertatie##(2 litere)(cifre)## - data ora

  1. Pentru trimiterea de documente/ataşare de noi documente la înregistrarea deja trimisă (după completarea şi trimiterea formularului):

- daţi Reply/Răspuns (către Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ) la emailul de confirmare primit pastrând în subiect textul de forma ##2024FebInscDisertatie##(2 litere)(cifre)## - data ora

- se poate răspunde de multiple ori pentru a trimite noi documente

- ataşaţi documentele de trimis la email (ataşamente, nu link-uri, nu inseraţi ca imagini etc, doar ataşate).

Documentele trebuie să aibă dimensiuni reduse, pe email sub 10 mb.

3*.Dacă documentele au fost trimise către înregistrarea iniţială cu succes veţi primi un email automat de confirmare, iar dacă a existat o eroare în unele cazuri primiţi mesaj de eroare.

Înscrierea este finalizată în momentul în care primiţi un email care conţine textul de mai jos (poate dura minim 48 de ore din momentul trimiterii documentelor până primiţi acest email):

"Înscrierea  la examenul de disertaţie sesiunea iunie 2024 este finalizată

Datele şi documentele trimise au fost preluate si verificate.

Inregistrarea dv. are codul ##2024FebInscDisertatie##(2 litere)(cifre)##"

 

 

ACTE NECESARE:

Vă rugăm denumiţi fişierele specificând la început numele dumneavoastră: „Numar doc Nume prenume – xxxxxxx.pdf”, unde xxxxxxx reprezintă pe scurt conţinutul documentului (de exemplu „6 Popescu Cristian - lucrare de licenta.pdf”, „4 Popescu Cristian – carte de identitate.pdf”). FARA DIACRITICE!!!!

  1. fişă înscriere (semnată)
  2. copie după certificatul de naştere
  3. copie după certificatul de căsătorie /documentul care atestă schimbarea numelui/hotărâre adopţie, actul administrativ de schimbare a numelui împreună cu documentele prevăzute pentru aceste situaţii - pentru absolvenţii care şi-au schimbat numele
  4. copie după cartea de identitate
  5. copie simplă după diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă/foaia matricolă pentru absolvenţii licenţiaţi de la alte universităţi(dacă nu le au la dosar).
  6. lucrarea de disertaţie
  7. declaraţia de autenticitate semnată de către absolvent şi de cătrecoordonatorul lucrării (declaraţia  trebuie să aibă data actualizată pentru această sesiune de examen)
  8. copia chitanţei pentru repetareaexamenului de disertaţie (unde este cazul). Taxa pentru repetarea examenului de disertaţie este de 200 lei (se achită la BRD, cod 30).

EXAMENUL DE DISERTAŢIE SE VA SUSŢINE ÎN DATA DE 23.02.2024 LA SEDIUL FACULTĂŢII.