LISTE PRELIMINARE DE BURSE semestrul I, anul universitar 2025-2026
- informații și note explicative -
Listele afișate pentru bursele de performanță și bursele sociale sunt rezultatul aplicării cumulative a:
- Regulamentului UAIC privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții din ciclurile de studii universitare de licență și master (aprobat în ședința Senatului UAIC din 18.09.2025);
- Metodologiei pentru bursele sociale – Sem. I 2025–2026;
- Ordinelor Ministerului Educației 4957/2025 și nr. 6633/2025;
- Hotărârilor Consiliului Facultății și ale BECA-UAIC privind criteriile de repartizare a fondului de burse.
Rugăm studenții să parcurgă cu maximă atenție prezentul anunț și notele explicative aferente listelor (inclusiv cele privind bursele sociale). Informațiile de mai jos clarifică modul de constituire și repartizare a fondului, criteriile de eligibilitate și departajare și situațiile particulare.
Eventualele sesizări sau contestații care privesc situații ori aspecte explicate în mod clar, expres și integral în prezentul anunț și în notele explicative aferente (inclusiv privind criteriile de eligibilitate, ierarhizarea, repartizarea fondului de burse și cazurile sociale) nu vor putea fi calificate, din punct de vedere procedural, drept contestații în sensul regulamentului, ci cel mult solicitări de informare/clarificare.
O contestație este considerată valabilă numai în măsura în care:
- indică punctual o eroare materială (de calcul, de preluare a datelor, de încadrare etc.) sau
- invocă în mod motivat o neconcordanță reală între situația studentului și criteriile prevăzute de reglementările aplicabile.
În absența unei astfel de critici concrete și motivate, simplele nemulțumiri generate de neparcurgerea prezentelor precizări nu vor constitui temei juridic sau administrativ pentru modificarea listelor de burse și nu vor determina reanalizarea dosarelor.
1. REPARTIZAREA FONDULUI DE BURSE
Fondul de burse a fost repartizat pe ani de studiu și specializări, proporțional cu:
- numărul de studenți înmatriculați la fiecare an și specializare (Art. 5, (3) și (5);
- criteriile de departajare prevăzute în Regulament, aprobate de Consiliul Facultății în ședința din 04.10.2022 și validate de Biroul Executiv al Consiliului de Administrație al UAIC (nr. 11SA/05.10.2022);
- limitele fondurilor alocate facultății de către UAIC, prin contractele instituționale cu ministerul de resort.
Comisia de analiză, evaluare a dosarelor și atribuire a burselor a procedat la întocmirea listelor exclusiv în baza criteriilor regulamentare, cu respectarea strictă a fondurilor disponibile.
2. PRECIZĂRI PRIVIND BURSELE SOCIALE
prezentate în cadrul listei afișate.
3. MODALITATEA DE PLATĂ A BURSELOR (ART. 13 DIN REGULAMENT)
- Transmiterea IBAN (emis pe numele studentului titular al bursei), ca document (adresă/scrisoare a băncii/ extras de cont/ document generat prin internet banking - din care să rezulte clar numele complet al studentului și IBAN-ul aferent) în regim de URGENȚĂ , într-una dintre variantele de mai jos:
- depunere la cabinet 36, demisol, corp A (lângă Laboratorul de Criminalistică), la d-na adm. fin. Andrada TIMOFTE;
- trimitere în format .pdf, la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu mențiunea/subiectul email-ului: „IBAN bursă - [Nume Prenume]”.
- Studenții care au avut burse virate în semestrele anterioare în același cont bancar - NU mai transmit IBAN-ul, decât dacă și-au schimbat contul sau l-au suspendat.
- Studenții care nu au comunicat până acum un cont IBAN pentru bursă sunt obligați să își deschidă de urgență un cont și să îl transmită prin una dintre modalitățile indicate.
- Virarea burselor se face exclusiv în conturi deschise la următoarele bănci partenere:
BRD, Banca Transilvania, ING, BCR, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, Piraeus Bank.
Eventualele CONTESTAȚII privind acordarea burselor și componența listelor preliminare:
- se formulează în scris, motivate și semnate;
- se depun exclusiv în perioada 17.11.2025, ora 12:00 – 19.11.2025, ora 12:00 la secretariat I.F.;
- contestațiile transmise în afara intervalului menționat sau nemotivate nu vor fi luate în considerare.
După soluționarea eventualelor contestațiilor, listele devin finale și se transmit către Compartimentul Burse și Probleme Sociale – Serviciul Suport pentru Studenți.
5.CONTACT (canale oficiale):
- Întrebări generale despre liste/proceduri: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Transmitere/actualizare IBAN (bursă): Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Programare/comodat tablete (bursă socială): Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Depunere contestații: Secretariat – Învățământ cu Frecvență (I.F.), cf. programului anunțat în secțiunea „Contestații”.
Mesajele transmise pe alte canale (rețele sociale etc.) nu se iau în considerare.

