Examen de disertație, sesiunea februarie 2025
DISERTAŢIE FEBRUARIE 2025
PERIOADA DE ÎNSCRIERE: 20 – 21.02.2025
Înscrierea se va face online.
ETAPE ÎNSCRIERE (Flux date):
1. Completare formular - o singură data; link-ul formularului este: https://forms.office.com/e/h6mXcMWxSG
(formularul se va deschide automat pe 20 februarie 2025 - ora 00:00, şi se va închide automat pe 21 februarie 2025 - ora 23:59)
2. Dacă datele pe care le veţi introduce vor fi înregistrate, veţi primi un e-mail automat de confirmare în contul de e-mail completat în formular (vă rugăm să verificaţi expres ca adresa de e-mail completată în formular să fie indicată în mod corect)
2*. E-mail-ul primit va avea textul din subiect de forma: ##2025FebInscDisertatie##(2 litere)(cifre)## - data ora
3. Pentru trimiterea de documente/anexarea de noi documente la înregistrarea deja trimisă (după completarea şi trimiterea formularului) se va proceda după cum urmează:
- daţi Reply/Răspuns (către adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ) la e-mailul de confirmare primit, păstrând în subiect textul de forma: ##2025FebInscDisertatie##(2 litere)(cifre)## - data ora
- se poate răspunde de multiple ori pentru a trimite noi documente
- anexaţi documentele pe care doriţi a le trimite la e-mail (Atenţie! : trebuie să fie documente anexate/ataşamente, iar nu link-uri; nu inseraţi ca imagini etc. ci doar documente anexate/ataşate)
Documentele trebuie să aibă dimensiuni reduse, pe e-mail - sub 10 mb.
3*. Dacă documentele vor fi trimise cu succes către înregistrarea iniţială, veţi primi un email automat de confirmare, iar dacă va exista vreo eroare (situaţie posibilă în unele cazuri), veţi primiţi un mesaj de eroare
Înscrierea este finalizată în momentul în care primiţi un e-mail care conţine textul de mai jos (recepţia acestui mesaj poate dura minim 48 de ore din momentul trimiterii documentelor; vă rugăm să verificaţi şi în folderul „spam” – este posibil ca mesajul acesta de confirmare să fie distribuit automat în „spam”):
"Înscrierea la examenul de disertaţie sesiunea februarie 2025 este finalizată
Datele şi documentele trimise au fost preluate si verificate.
Inregistrarea dv. are codul ##2025FebInscDisertatie##(2 litere)(cifre)##"
ACTE NECESARE:
Vă rugăm să denumiţi fişierele ce urmează a fi transmise, specificând întâi numărul documentului respectiv, trimis (în seria de documente pe care o transmiteţi), apoi numele şi prenumele dumneavoastră, iar in final o scurtă descriere a conţinutului documentului în cauză, după modelul: „Numar document Nume prenume – xxxxxxx.pdf”, unde “xxxxxxx” reprezintă indicarea, pe scurt, a conţinutul documentului (de exemplu: „6 Popescu Cristian - lucrare de disertatie.pdf” / sau: „4 Popescu Cristian – carte de identitate.pdf”). Vă rugăm ca în denumirea acestor fişiere să NU UTILIZAŢI DIACRITICE !!!
Documentele care urmează a fi transmise şi ordinea (numărul) aferent sunt:
1. fişă înscriere (semnată)
2. copie după certificatul de naştere
3. copie după certificatul de căsătorie / alt document care atestă schimbarea numelui / hotărârea de adopţie sau actul administrativ de schimbare a numelui, împreună cu documentele prevăzute pentru aceste situaţii – DOAR pentru absolvenţii care şi-au schimbat numele faţă de cel înscris în certificatul de naştere
4. copie după cartea de identitate
5. copie (simplă) după diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă/foaia matricolă – DOAR pentru absolvenţii licenţiaţi de la alte Universităţi (dacă nu le au deja depuse la dosar).
6. lucrarea de disertaţie
7. declaraţia de autenticitate semnată de către absolvent şi de către coordonatorul ştiinţific al lucrării (declaraţia trebuie să aibă data actualizată pentru această sesiune de examen – NU se poate folosi aceeaşi declaraţie utilizată şi la o eventuală înscriere anterioară)
8. copia chitanţei pentru repetarea examenului de disertaţie (unde / dacă este cazul). Taxa pentru repetarea examenului de disertaţie este în valoare de 250 lei (se achită la BRD, cod 30).
EXAMENUL DE DISERTAŢIE SE VA SUSŢINE ÎN DATA DE 27.02.2025, LA SEDIUL FACULTĂŢII (programarea va fi postată pe site).
PERIOADA DE ÎNSCRIERE: 20 – 21.02.2025
Înscrierea se va face online.
ETAPE ÎNSCRIERE (Flux date):
1. Completare formular - o singură data; link-ul formularului este: https://forms.office.com/e/h6mXcMWxSG
(formularul se va deschide automat pe 20 februarie 2025 - ora 00:00, şi se va închide automat pe 21 februarie 2025 - ora 23:59)
2. Dacă datele pe care le veţi introduce vor fi înregistrate, veţi primi un e-mail automat de confirmare în contul de e-mail completat în formular (vă rugăm să verificaţi expres ca adresa de e-mail completată în formular să fie indicată în mod corect)
2*. E-mail-ul primit va avea textul din subiect de forma: ##2025FebInscDisertatie##(2 litere)(cifre)## - data ora
3. Pentru trimiterea de documente/anexarea de noi documente la înregistrarea deja trimisă (după completarea şi trimiterea formularului) se va proceda după cum urmează:
- daţi Reply/Răspuns (către adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ) la e-mailul de confirmare primit, păstrând în subiect textul de forma: ##2025FebInscDisertatie##(2 litere)(cifre)## - data ora
- se poate răspunde de multiple ori pentru a trimite noi documente
- anexaţi documentele pe care doriţi a le trimite la e-mail (Atenţie! : trebuie să fie documente anexate/ataşamente, iar nu link-uri; nu inseraţi ca imagini etc. ci doar documente anexate/ataşate)
Documentele trebuie să aibă dimensiuni reduse, pe e-mail - sub 10 mb.
3*. Dacă documentele vor fi trimise cu succes către înregistrarea iniţială, veţi primi un email automat de confirmare, iar dacă va exista vreo eroare (situaţie posibilă în unele cazuri), veţi primiţi un mesaj de eroare
Înscrierea este finalizată în momentul în care primiţi un e-mail care conţine textul de mai jos (recepţia acestui mesaj poate dura minim 48 de ore din momentul trimiterii documentelor; vă rugăm să verificaţi şi în folderul „spam” – este posibil ca mesajul acesta de confirmare să fie distribuit automat în „spam”):
"Înscrierea la examenul de disertaţie sesiunea februarie 2025 este finalizată
Datele şi documentele trimise au fost preluate si verificate.
Inregistrarea dv. are codul ##2025FebInscDisertatie##(2 litere)(cifre)##"
ACTE NECESARE:
Vă rugăm să denumiţi fişierele ce urmează a fi transmise, specificând întâi numărul documentului respectiv, trimis (în seria de documente pe care o transmiteţi), apoi numele şi prenumele dumneavoastră, iar in final o scurtă descriere a conţinutului documentului în cauză, după modelul: „Numar document Nume prenume – xxxxxxx.pdf”, unde “xxxxxxx” reprezintă indicarea, pe scurt, a conţinutul documentului (de exemplu: „6 Popescu Cristian - lucrare de disertatie.pdf” / sau: „4 Popescu Cristian – carte de identitate.pdf”). Vă rugăm ca în denumirea acestor fişiere să NU UTILIZAŢI DIACRITICE !!!
Documentele care urmează a fi transmise şi ordinea (numărul) aferent sunt:
1. fişă înscriere (semnată)
2. copie după certificatul de naştere
3. copie după certificatul de căsătorie / alt document care atestă schimbarea numelui / hotărârea de adopţie sau actul administrativ de schimbare a numelui, împreună cu documentele prevăzute pentru aceste situaţii – DOAR pentru absolvenţii care şi-au schimbat numele faţă de cel înscris în certificatul de naştere
4. copie după cartea de identitate
5. copie (simplă) după diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă/foaia matricolă – DOAR pentru absolvenţii licenţiaţi de la alte Universităţi (dacă nu le au deja depuse la dosar).
6. lucrarea de disertaţie
7. declaraţia de autenticitate semnată de către absolvent şi de către coordonatorul ştiinţific al lucrării (declaraţia trebuie să aibă data actualizată pentru această sesiune de examen – NU se poate folosi aceeaşi declaraţie utilizată şi la o eventuală înscriere anterioară)
8. copia chitanţei pentru repetarea examenului de disertaţie (unde / dacă este cazul). Taxa pentru repetarea examenului de disertaţie este în valoare de 250 lei (se achită la BRD, cod 30).
EXAMENUL DE DISERTAŢIE SE VA SUSŢINE ÎN DATA DE 27.02.2025, LA SEDIUL FACULTĂŢII (programarea va fi postată pe site).