Completarea fişei de înscriere anuală - studii de MASTERAT, anul I (semestrul I şi semestrul II) / Completarea fişei semestriale - studii de MASTERAT, anul II (semestrul I) - 2024-2025 - IF (termen: 15 octombrie 2024)
Completarea fişei anuale se face accesând link-ul de mai jos:
Link formular fişă anuală (anul I) / semestrială anul II(click)
Fişa de înscriere anuală se poate completa o singură dată!
Termen de completare: 15.10.2024, ora 23.59.
Toţi studenţii înmatriculaţi în anul univ. 2024-2025, vor completa formularul, inclusiv studenţii reînmatriculaţi în acelaşi an de studiu.
În caz de necompletare, conform Regulamentului, studenţii vor fi propuşi la exmatriculare.
Studenţii din anul II care au restanţe din anul I, pe care doresc să le susţină în sesiunea din ianuarie-februarie 2025, se vor înscrie la aceste discipline, prin completarea fişei de înscriere şi achitarea taxelor:
-Taxă de refacere activitate (pentru discipline din anul I, sem. I) - se va achita până pe 1 noiembrie 2024. Taxa se achită numai la BRD, cod 35, cod forma învăţământ IF (ZI) - 2403. Cuantumul taxei de refacere este în funcţie de numărul de credite al disciplinei şi cuantumul taxei de şcolarizare din anul cu care se reface activitatea didactică (discipline cu 8 credite – 467 lei, discipline cu 7 credite – 409 lei).
Dovada achitării se va încărca, în format pdf, pe platformă, la completarea fişei. Fişierul va fi denumit cu numele studentului, forma de învaţământ, disciplina achitată (de exemplu: Popescu Maria_IF_Drept constitutional european).
- Taxă de reexaminare (pentru discipline de sem. II, cu seminarul promovat în sem. II, an univ. 2023-2024) - se va achita până pe 1 noiembrie 2024. Taxa se achită numai la BRD, cod 41, cod forma învăţământ IF (ZI) – 2403.
Cuantumul taxei de reexaminare este de 100 lei/disciplină. Dovada achitării se va încărca, în format pdf, pe platformă, la completarea fişei. Fişierul va fi denumit cu numele studentului, forma de învaţământ, disciplina achitată (de exemplu: Popescu Maria_IF_Criminologie).
Dacă veţi achita după data de 15 octombrie veţi proceda astfel: la email-ul primit dupa completarea fisei (email-ul de pe uaic), se va da reply/răspuns (fără a se face nici o modificare în subiectul email-ului), se vor ataşa chitanţele şi se va trimite email-ul.
Studenţii vor primi email automat de confirmare (cu privire la completarea fişei semestriale) pe adresa de @student.uaic.ro. În cazul în care nu primiţi email de confirmare, vă rugăm să contactaţi informaticianul facultăţii (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) până la 15 octombrie 2024.