Rezultate admitere studii de masterat - Filiala Focşani - Runda 2, sesiunea iulie 2025 (26.07.2025)

 

La expirarea termenului de confirmare pentru Runda 1 (25 iulie 2025, ora 17:00), candidaţii admişi care nu au îndeplinit obligaţiile în vederea confirmării locului (nu au încheiat contractul de studii, nu au depus actele în original – după caz – şi nu au achitat taxele aferente) AU FOST DECLARAŢI RESPINŞI (conform art. 20-21 din Regulamentul de admitere). Locurile rămase libere vor fi ocupate de următorii candidaţi care îndeplinesc condiţiile de admitere (în ordinea descrescătoare a mediilor).

Condiţii de înmatriculare (confirmare a locului pentru candidaţii admişi pe un loc superior în ordinea de preferință):

După afişarea/comunicarea rezultatelor la Runda 2 a concursului de admitere (26 iulie 2025), pentru a ocupa noul loc obţinut la concurs, candidaţii admişi în Runda 2 pe o opțiune superioară în ordinea de preferință exprimată prin fișa de înscriere trebuie să se înmatriculeze pe locul nou obținut în perioada 28-29 iulie 2025 (luni-marți, 09:00-17:00).

Pentru confirmarea noului locul obținut, candidații admiși pe un loc superior în ordinea de preferință au următoarele OBLIGAŢII, cu prezentarea fizică la sediul din Focșani al Facultății:

  1. Să depună la dosar actele de studii liceale și universitare în original, dacă nu au fost depuse deja.
  2. Să achite taxa de înmatriculare de 100 de lei pentru locuri finanțate de la buget. În cazul retragerii dosarului, această taxă nu se restituie.
  • Plata se poate face prin card pe platforma eadmitere.uaic.ro (recomandat) sau plati-taxe.uaic.ro sau în numerar la ghișeele BRD (cod 2403 38 pentru IF- buget).
  • Dacă plata se realizează prin platforma eadmitere.uaic.ro, nu este necesară imprimarea dovezii de plată, întrucât plata se confirmă automat în platformă. Dacă plata se realizează prin site-ul plati-taxe.uaic.ro, candidații vor depune la dosar copia imprimată a emailului de confirmare a plății. Dacă plata se realizează în numerar la ghișeele BRD, candidații vor depune la dosar dovada plății în original pentru locurile la buget.
  1. Să solicite restituirea taxei de şcolarizare de 800 lei – click pentru cerere.

După expirarea termenului (29 iulie 2025, ora 17:00), candidaţii admişi în Runda 2 pe o opțiune superioară în ordinea de preferință exprimată prin fișa de înscriere, care nu au îndeplinit aceste obligaţii (nu au depus actele în original - după caz - şi nu au achitat taxele aferente) vor reveni pe locul inițial confirmat. Locurile rămase libere vor fi ocupate de următorii candidaţi care îndeplinesc condiţiile de admitere (în ordinea descrescătoare a mediilor şi în funcţie de opţiunea exprimată la înscriere), sub condiția neretragerii dosarului.