Rezultate admitere studii de masterat - Filiala Focşani - Runda 2, sesiunea iulie 2025 (26.07.2025)
La expirarea termenului de confirmare pentru Runda 1 (25 iulie 2025, ora 17:00), candidaţii admişi care nu au îndeplinit obligaţiile în vederea confirmării locului (nu au încheiat contractul de studii, nu au depus actele în original – după caz – şi nu au achitat taxele aferente) AU FOST DECLARAŢI RESPINŞI (conform art. 20-21 din Regulamentul de admitere). Locurile rămase libere vor fi ocupate de următorii candidaţi care îndeplinesc condiţiile de admitere (în ordinea descrescătoare a mediilor).
Condiţii de înmatriculare (confirmare a locului pentru candidaţii admişi pe un loc superior în ordinea de preferință):
După afişarea/comunicarea rezultatelor la Runda 2 a concursului de admitere (26 iulie 2025), pentru a ocupa noul loc obţinut la concurs, candidaţii admişi în Runda 2 pe o opțiune superioară în ordinea de preferință exprimată prin fișa de înscriere trebuie să se înmatriculeze pe locul nou obținut în perioada 28-29 iulie 2025 (luni-marți, 09:00-17:00).
Pentru confirmarea noului locul obținut, candidații admiși pe un loc superior în ordinea de preferință au următoarele OBLIGAŢII, cu prezentarea fizică la sediul din Focșani al Facultății:
- Să depună la dosar actele de studii liceale și universitare în original, dacă nu au fost depuse deja.
- Să achite taxa de înmatriculare de 100 de lei pentru locuri finanțate de la buget. În cazul retragerii dosarului, această taxă nu se restituie.
- Plata se poate face prin card pe platforma eadmitere.uaic.ro (recomandat) sau plati-taxe.uaic.ro sau în numerar la ghișeele BRD (cod 2403 38 pentru IF- buget).
- Dacă plata se realizează prin platforma eadmitere.uaic.ro, nu este necesară imprimarea dovezii de plată, întrucât plata se confirmă automat în platformă. Dacă plata se realizează prin site-ul plati-taxe.uaic.ro, candidații vor depune la dosar copia imprimată a emailului de confirmare a plății. Dacă plata se realizează în numerar la ghișeele BRD, candidații vor depune la dosar dovada plății în original pentru locurile la buget.
- Să solicite restituirea taxei de şcolarizare de 800 lei – click pentru cerere.
După expirarea termenului (29 iulie 2025, ora 17:00), candidaţii admişi în Runda 2 pe o opțiune superioară în ordinea de preferință exprimată prin fișa de înscriere, care nu au îndeplinit aceste obligaţii (nu au depus actele în original - după caz - şi nu au achitat taxele aferente) vor reveni pe locul inițial confirmat. Locurile rămase libere vor fi ocupate de următorii candidaţi care îndeplinesc condiţiile de admitere (în ordinea descrescătoare a mediilor şi în funcţie de opţiunea exprimată la înscriere), sub condiția neretragerii dosarului.