Fişa disciplinei poate fi consultată dând click pe denumirea disciplinei din tabelul de mai jos.
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi |
"Alexandru Ioan Cuza" University of Iasi |
FACULTATEA DE DREPT |
Faculty of Law |
Domeniul de LICENŢĂ: DREPT |
Area of study: Law |
Specializarea: DREPT |
Programme of study: Law |
Durata programului de studiu: 4 ANI |
Length of the programme of study: 4 years |
Număr de credite ECTS: 240 |
Number of ECTS credits: 240 |
Forma de învăţământ: CU FRECVENŢĂ (IF) |
Mode of study: full-time studies |
Anul universitar: 2020-2021 |
PLAN DE ÎNVĂŢĂMÂNT |
MODULUL DE PREGĂTIRE PSIHO-PEDAGOGICĂ, NIVEL I |
Nr. crt. |
Denumirea disciplinei | Nr. ore/săpt. | SEMESTRUL | |||||
C | S | L | FV | CR | ||||
1 | Psihologia educaţiei | 2 | 2 | E | 5 | 1 | ||
Educational Psychology | ||||||||
2 | Pedagogie I (Fundamentele pedagogiei+Teoria şi metodologia curriculumului) | 2 | 2 | E | 5 | 2 | ||
Pedagogy I (Fundaments of Pedagogy+Theory and Methodology of the Curriculum) | ||||||||
3 | Pedagogie II (Teoria şi metodologia instruirii+Teoria şi metodologia evaluării) | 2 | 2 | E | 5 | 3 | ||
Pedagogy II (Theory and Methodology of Education+Theory and Methodology of Evaluation) | ||||||||
4 | Didactica specialităţii | 2 | 2 | E | 5 | 4 | ||
Methodology of Teaching | ||||||||
5 | Instruire asistată de calculator | 1 | 1 | C | 2 | 5 | ||
Computer assisted training | ||||||||
6 | Practica pedagogică în învăţământul preuniversitar obligatoriu 1 | 0 | 3 | C | 3 | 5 | ||
Teaching Traineeship in secondary education 1 | ||||||||
7 | Managementul clasei de elevi | 1 | 1 | E | 3 | 6 | ||
Class Management | ||||||||
8 | Practica pedagogică în învăţământul preuniversitar obligatoriu 2 | 0 | 3 | C | 2 | 6 | ||
Teaching Traineeship in secondary education 2 | ||||||||
Total credite nivel I | 30 | |||||||
Examen de absolvire – Nivelul I | E | 5 | ||||||
Final evaluation – Teaching portfolio |
Legendă: | |
C - curs, S -seminar, L - laborator | |
FV - Forma de verificare, E -Examen, VP -Verificare pe parcurs, CR - Număr credite |