Română english français

Anunţuri cursuri IFR (Înv. cu Frecvenţă Redusă)

ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR DE LA FRECVENŢĂ REDUSĂ CE VOR FI PROPUŞI LA EXMATRICULARE, REPETENŢI, CURSANŢI LA SFÂRŞITUL ANULUI UNIV. 2016-2017 ŞI A CELOR CU ÎNTRERUPERE DE STUDII ÎN 2016-2017

vineri , 28 iulie 2017
vineri , 28 iulie 2017 (actualizat)

Studenţii care au fost înmatriculaţi în anul I, înainte de anul 2010 inclusiv, vor depune la reînmatriculare/reînscriere şi un dosar plic cu următoarele documente:

- diploma de bacalaureat şi foaia matricolă din liceu (original şi copie xerox)

- carte de identitate - copie xerox;

- certificat de naştere - copie xerox;

- certificat de căsătorie - copie xerox;

- adeverinţă de student de la prima facultate, pentru cei la a II-a specializare.

Studenţii care au fost exmatriculați şi care depun cerere de reînmatriculare, la reluarea studiilor, trebuie să îndeplinească cerințele rezultate în urma modificării planurilor de învățământ, aplicându-se sistemul european de credite transferabile. Recunoaşterea disciplinelor studiate se face, pe baza unei cereri, de către o comisie constituită în acest sens, la nivel de facultate, cu verificarea identității de curriculă, pentru fiecare disciplină, între momentul promovării examenului şi momentul reînmatriculării. Recunoaşterea creditelor pentru disciplinele promovate se face în limita a 7 ani calendaristici pentru fiecare examen promovat, calculat de la data promovării examenului/reînmatriculării (numai în cazul celor reînmatriculați).

Această exigență este valabilă şi în situația în care studentul este înscris, în mod repetat, în acelaşi an de studii (extras din regulament). De exemplu, studenţii care au început studiile înainte de 2011-2012, vor susţine examenul de diferenţă la disciplina Drept european general, iar cei care au început studiile înainte de 2005-2006 vor susţine examenul de diferenţă la disciplina Competenţe TIC, în sesiunile de restanţe. De asemenea, vor avea ca diferenţă disciplina Criminologie, studenţii care, în anul al II-lea, nu au susţinut acest examen. Cuantumul pentru aceste diferenţe este de 209 lei şi se achită într-o perioadă stabilită de facultate, înainte de sesiunea de restanţe, la BRD-cod 35.

Taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2017-2018 pentru studenţii reînmatriculaţi şi pentru cei care repetă anul de studii se calculează astfel:

-          Taxa pentru examenele nepromovate din anul repetat (taxa de şcolarizare pe semestrul în curs/30*nr. de credite alocate disciplinei respective);

-          Taxa de echivalare a examenelor promovate din anul repetat în cuantum de 100 lei/disciplină.

Disciplinele nepromovate din anii anteriori se vor achita înainte de sesiunea de restanţe pe baza înscrierii din fişa semestrială (într-o perioadă ce va fi afişată în timp util; taxa se achită la BRD-cod 35).

  1. Studenţii propuşi la exmatriculare pentru neplata taxei de şcolarizare (din anii I-III) se vor putea reînmatricula prin depunerea la Secretariat, în perioada 1-8 septembrie 2017,  a cererii de reînmatriculare (vezi modelul), a chitanţei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29), a copiei chitanţei cu debitul restant din taxa de şcolarizare (pentru cei care nu şi-au achitat taxa în 2016-2017) şi a copiei chitanţei pentru prima tranşă din taxa de şcolarizare pentru anul 2017-2018, în cuantum de 600 lei (taxa se achită la BRD-cod 31). În aceeaşi perioadă, aceștia vor semna contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială.
  2. Studenţii repetenţi din anul I (care au discipline nepromovate însumând cel puţin 30 de credite), studenţii din anii II-III (care au in total peste 5 restanţe) şi care şi-au achitat taxa de şcolarizare) se pot înscrie în perioada 1-8 septembrie 2017, în acelaşi an de studiu, prin depunerea la Secretariat a cererii de repetare (vezi modelul) şi a copiei chitanţei pentru prima tranşă din taxa de şcolarizare pentru anul 2017-2018, în cuantum de 600 lei (taxa se achită la BRD-cod 31). În aceeaşi perioadă, aceștia vor semna contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială.
  3. Studenţii din anul IV  (2016-2017) care şi-au achitat taxa de şcolarizare şi nu au promovat maxim 5 examene vor reface, cu statut de cursant (art. 24, pct d. din Regulamentul studiilor universitare de licenţă) aceste discipline în anul univ. 2017-2018, în regim cu taxă. Aceştia trebuie să depună la Secretariat, în perioada 1-8 septembrie 2017, fişa de înscriere cursant (vezi modelul) şi copia chitanţei pentru taxa de refacere a activităţii, în cuantum de 209 lei/restanţă. Taxa se achită la BRD-cod 35.

Nepromovarea restanţelor până la sfârşitul anului univ. 2017-2018 constituie motiv de exmatriculare.

În aceeaşi perioadă, aceștia vor semna contractul de studii.

 

4. Studenţii din anul IV (2016-2017) care au mai mult de  5 restanţe şi studenţii care nu şi-au achitat taxa de şcolarizare sunt propuşi la exmatriculare.

Aceşti studenţi se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară) prin depunerea la Secretariat, în perioada 1-8 septembrie 2017, a cererii de reînmatriculare (vezi modelul), a chitanţei de reînmatriculare in cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29), a copiei chitanţei cu debitul restant din taxa de şcolarizare (pentru cei care nu şi-au achitat taxa în 2016-2017)  şi a copiei chitanţei pentru prima tranşă din taxa de şcolarizare pentru anul 2017-2018 în cuantum de 600 lei (taxa se achită la BRD-cod 31).

De asemenea, aceștia vor semna contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială.

Studenţii care au depăşit perioada de 7 ani de la înmatriculare sau ultima reînmatriculare/repetare (mai vechi de 2011/2012) pot fi înmatriculaţi numai în urma concursului de admitere.

5. Studenţii din anul IV (2015-2016)  care au fost cursanţi în anul univ. 2016-2017 şi care nu au promovat toate examenele restante, sunt propuşi la exmatriculare. Aceştia se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară) prin depunerea la Secretariat, în perioada  1-8 septembrie 2017, a cererii de  reînmatriculare (vezi modelul), a chitanţei de reînmatriculare in cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29) şi a copiei chitanţei pentru prima tranşă din taxa de şcolarizare pentru anul 2017-2018, în cuantum de 600 lei (taxa se achită la BRD-cod 31). De asemenea, aceștia vor semna contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială.

 6. Studenţii care au beneficiat de întrerupere de studii în 2016/2017, se vor înscrie în anul universitar 2017/2018 prin depunerea la Secretariat, în perioada 1-8 septembrie 2017, a fişei de înscriere 2 (vezi modelul) şi a copiei chitanţei pentru prima tranşă din taxa de şcolarizare pentru anul 2017-2018, în cuantum de 600 lei (taxa se achită la BRD-cod 31). Neîndeplinirea acestei obligaţii constituie motiv de exmatriculare. De asemenea, aceștia vor semna contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială.

 

             




Facultatea de Drept
.

B-dul Carol I nr. 11, cod 700506, IAŞI
Secretariat cursuri IF:
+40 232 201058
+40 232 201158
Fax: +40 232 201858
Secretariat cursuri IFR:
+40 232 201272
Fax: +40 232 201872


Copyright Facultatea de Drept, IAŞI , 2017
Server-ul a generat răspunsul în 0.7613 sec.