În atenția studenților care doresc să aplice pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, prin Programul EURO 200
Documente necesare întocmirii dosarului:
Documentele prevăzute la lit. 2) și 3) se vor depune în copie, cu condiția ca, la depunerea cererii, solicitantul să prezinte și actele în original, iar persoanele care primesc dosarele vor confrunta actele cu copiile, iar pe acestea din urmă vor trece mențiunea “conform cu originalul” pe fiecare pagină, sub care vor semna atât primitorul, cât și solicitantul.
Observaţii:
Depunerea cererilor si a documentelor necesare se realizează fie prin servicii de curierat la Facultatea de Drept – Secretariat, fie prin transmiterea lor prin poșta electronică, in fotocopie, intr-un singur e-mail, până la data de 17 aprilie 2020, la adresa de email: secretariatzi.drept@uaic.ro, menționându-se la Subiect: Dosar PROGRAM EURO 200_Nume si Prenume
Pentru mai multe detalii, vă rugam să studiați legislația care reglementează Programul Euro 200:
- Legea nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare;
- Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare;
- Hotărâre nr. 297 din 3 mai 2018 pentru modificarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, aprobate prin HG nr. 1294/2004;
- Hotărâre nr. 225 din 26 martie 2020 privind modificarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, aprobate prin HG nr. 1294/2004.