Română English Français

Noutăţi şi comunicate

ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR DE LA ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ (IF) ŞI FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR) AFLAŢI ÎN SITUAŢIE DE EXMATRICULARE ŞI A CELOR CARE REVIN DIN ÎNTRERUPERE DE STUDII

vineri , 05 august 2022
vineri , 05 august 2022 (actualizat)

03.08.2022

Reînmatricularea în anul universitar 2022-2023 se va face online pe platforma elearning (https://elearning.law.uaic.ro ) în perioada 25 ‑ 29 august 2022, (în limita capacităţii de şcolarizare), prin completarea formularului de reînmatriculare şi ataşarea tuturor documentelor necesare, în format pdf.

Studenţii din serii anterioare, care nu au cont pe platforma elearning, vor solicita accesul pentru reînmatricularea în anul universitar 2022-2023 de la informaticianul facultăţii la adresa informatician.drept@uaic.ro

  După începerea anului universitar, toţi studenţii care se reînmatriculeză în perioada specificată mai sus sunt obligați să semneze contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială. Neîndeplinirea acestei obligaţii constituie motiv de exmatriculare.

Studenţii exmatriculaţi pentru retragerea de la studii pot fi reînmatriculaţi numai dacă sunt declaraţi admişi în urma concursului de admitere.

  

DOCUMENTE NECESARE  PENTRU REÎNMATRICULARE:

Vă rugăm denumiţi fişierele specificând la început numele dumneavoastră: „Nume prenume – xxxxxxx.pdf”, unde xxxxxxx reprezintă pe scurt conţinutul documentului (de exemplu „Popescu Cristian – cerere de reinmatriculare.pdf”, „Popescu Cristian – taxa reinmatriculare.pdf”).

  

1. Anii I-III (2021-2022), studii de licenţă

Studenţii care au discipline nepromovate, în toţi anii de şcolarizare parcurşi, însumând mai mult de 30 de credite sau nu au achitat taxa de şcolarizare vor fi propuşi la exmatriculare şi se vor putea reînmatricula în acelaşi an de studiu, în limita capacităţii de şcolarizare, ataşând:

- cererea de reînmatriculare;

- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD - cod 29, se va specifica forma de învăţământ IF sau IFR);

- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (taxa se achită la BRD - cod 31, se va specifica forma de învăţământ IF sau IFR) sau restanţe (cod 35 - IF sau IFR) - unde este cazul.

    

2. Anul IV (2021-2022), studii de licenţă

Studenţii care au cel puţin o disciplină nepromovată, în toţi anii de şcolarizare parcurşi sau nu au achitat taxa de şcolarizare vor fi propuşi la exmatriculare şi se vor putea reînmatricula, în limita capacităţii de şcolarizare, ataşând:

- cererea de reînmatriculare;

- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD - cod 29, se va specifica forma de învăţământ IF sau IFR);

- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (taxa se achită la BRD - cod 31, se va specifica forma de învăţământ IF sau IFR) sau restanţe (cod 35 - IF sau IFR) - unde este cazul.

3.  Studenţii care au beneficiat de întrerupere de studii în anul universitar 2021-2022

Studenţii care au beneficiat de întrerupere de studii în anul universitar 2021-2022 se vor înscrie în anul universitar 2022-2023 completând cererea de reluare a studiilor.

Neîndeplinirea acestei obligaţii constituie motiv de exmatriculare.

 

4. Anul I master (2021-2022), cu durata studiilor de un an şi anul I master Drept european

Studenţii care au cel puţin o disciplină nepromovată sau nu au achitat taxa de şcolarizare vor fi propuşi la exmatriculare. 

 

5. Anul II master (2021-2022), cu durata studiilor de doi ani (Drept european)

Studenţii care au cel puţin o disciplină nepromovată în toţi anii de şcolarizare parcurşi sau nu au achitat taxa de şcolarizare vor fi propuşi la exmatriculare. Aceşti studenţi se vor putea reînmatricula, în limita capacităţii de şcolarizare, ataşând:

- cererea de reînmatriculare;

- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29, forma de învăţământ IF;

- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare cod 31 (unde este cazul);

 

PRECIZĂRI SUPLIMENTARE PENTRU TOATE CATEGORIILE:

1. Studenţii care au fost exmatriculați şi care depun cerere de reînmatriculare, la reluarea studiilor, trebuie să îndeplinească cerințele rezultate în urma modificării planurilor de învățământ, aplicându-se sistemul european de credite transferabile (susţinerea unor eventuale diferenţe ca urmarea a alinierii la planul seriei cu care sunt reînmatriculaţi). Recunoaşterea disciplinelor promovate se face pe baza solicitării din cererea de reînmatriculare  de către o comisie constituită la nivel de facultate, cu verificarea identității de curriculă, pentru fiecare disciplină, între momentul promovării examenului şi momentul reînmatriculării. Această exigență este valabilă şi în situația în care studentul este înscris, în mod repetat, în acelaşi an de studii (extras din regulament). De exemplu, studenţii care au început studiile înainte de 2011-2012, vor susţine examenul de diferenţă la disciplina Drept european general, iar cei care au început studiile înainte de 2005-2006 vor susţine examenul de diferenţă la disciplina Competenţe TIC. De asemenea, vor avea ca diferenţe disciplinele Criminologie, Drept comparat. Sisteme juridice contemporane, Educaţie fizică (numai studenţii din anul II), Practică pentru elaborarea lucrării de licenţă sau alte discipline conform planului seriei, studenţii care nu au susţinut aceste examene. Aceste diferenţe se achită separat, într-o perioadă stabilită de facultate, la BRD - cod 35.

Taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2022-2023 pentru studenţii reînmatriculaţi în acelaşi an de studiu se calculează în funcţie de examenele nepromovate din anul repetat (taxa de şcolarizare pe semestrul în curs/30*nr. de credite alocate disciplinei respective). Cuantumul taxei de şcolarizare se va afişa în Esims după începerea anului universitar. Taxa se va achita la BRD, cod 31.

Disciplinele nepromovate din anii anteriori (altele decât cele din anul repetat) se vor achita separat la BRD - cod 35, în termenele stabilite de facultate, pe baza înscrierii din fişa semestrială.

  

2. Pentru studenţii cărora li s-a aprobat susţinerea examenelor în sesiunea de restanţe din perioada 29 august – 9 septembrie 2022 perioada de depunere a documentelor pentru reînmatriculare va fi 14 – 15 septembrie 2022.

 

3. Se va verifica dosarul de student, în cazul în care este necesară actualizarea documentelor veţi fi anunţaţi pe email.

 




Facultatea de Drept
.

B-dul Carol I nr. 11, cod 700506, IAŞI
Secretariat cursuri IF:
+40 232 201058
+40 232 201158
Fax: +40 232 201858
Secretariat cursuri IFR:
+40 232 201272
Fax: +40 232 201872


Copyright Facultatea de Drept, IAŞI , 2024
Server-ul a generat răspunsul în 0.0200 sec.